duminică, 5 iulie 2015

Altair-scoala-vietii/

Drumul înapoi a parcurs fără peripeții, și cum era de așteptat, viața a apărut cu o direcție cețoasă, pe care pășind nu realizezi care e începutul și care e finișul. Trece iunie, trece iulie, și îți dai seama că soarele care aștepți, într-adevăr nu e pe cer, – ci în Tine. Trebuie doar să-ți amintești, cum e să-L vezi. De fapt, cu asta sunt ocupată revenind din Bulgaria. Știți despre ce vreau să menționez în mod special? Despre tabăra pentru copii și părinți ”ALTAIR”, care se află la Sveti Vlas, Nessebar în Bulgaria. Eu am avut o copilărie dificilă la subiectul comunicării, asta am înțeles aici, la ALTAIR, unde am fost invitată de coordonatorul proiectului Tamara Curtescu. E ceva! Cu multe pozitive, minți și suflete deschise, bucurie și fericire, ceea ce demult n-am văzut! Copiii împreună cu animatorii și profesorii lor în mod constant rezolvă orice problemă, crează și joacă, cântă și dansează, permanent pregătesc comunicări între ei, fie discursuri și varia activități, demonstrate ulterior în show-ul de seară… Este o mare școală a vieții! Adăugați la toate acestea odihna cu plajă și mare caldă, un soare excelent după o ploiță răcoritoare, vase maritime plutind ca-n basme bucurându-ne ochii, bucate alese la restaurant preparate și servite cu mare drag, cu plăcere înfulecate de fiecare de la mic la mare… și veți obține un vis care se numește tabără pentru copii ALTAIR! Mulțumiri speciale pentru...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu