luni, 8 august 2016

https://fileviatasicarti.wordpress.com/2016/05/09/perle-inaripate-1/

Perle înaripate (1)

 
 
 
 
 
 
170 Voturi

Pe tot parcursul vieții mele, eu sunt mereu cu frica de a pierde persoanele pe care le iubesc. Mă întreb dacă există cel puțin o persoană care, de asemenea, se teme să mă piardă? Uneori, trebuie să te poți refuza de o persoană. Nu pentru că nu-ți pasă, ci pentru că lui i-e indiferent…
pisic2Acum, eu voi aprecia doar grija, celelalte deja le-am văzut… Niciodată nu m-am considerat slabă de fire. Dacă aș fi fost slabă, nu aș fi putut supraviețui tuturor suferințelor mele… În interiorul fiecarui om există o limită. Limită a simțurilor. Limită a durerii. Limită a lacrimilor. Limită de ură. Limită a iertării. De aceea, oamenii, uneori, rezistă mult timp. Mult timp… să tacă. O lungă perioadă de timp, să facă concluzii. Ca ulterior, într-o clipă să lase totul baltă și să plece fără cuvinte și explicații. Nu este nevoie să te rupi. Să te confrunți cu depresii, cu colegii sau cu persoane care niciodată nu te vor întreba dacă ai nevoie de ajutor pentru a soluționa o problemă în comun… Pur și simplu, – mergi cu gândul, că ”totul ce se face – e spre bine”!
ivc1Soarta – este ceea ce se întâmplă cu tine în ciuda tuturor planurilor sau proiectelor tale. Cineva odată a glumit, că timpul tratează. Timpul nu tratează. Tratează cel care te cuprinde de fiecare dată tot mai strâns… Dar nu trebuie să-ți pară rău pentru trecut, – scoate învățăminte din el pentru viitorul tău. Cele mai reușite lucruri în viață sunt – gratuite: o îmbrățișare, pupici, prieteni, familie, somnul, zâmbetul și umor bun!
Este fericit omul care are cui spune ”Te iubesc”, și fiecare persoană din viața lui îl înțelege corect. Cel, care te iubește cu adevărat, el vede cât de zdruncinată tu poți fi, la fel, cât de des ți se schimbă starea de spirit, și cât de greu îi este să găsească un limbaj comun cu tine, dar în ciuda tuturor obstacolelor, încă mai vrea să fii prezentă în viața lui…
Nu te lepăda de prietenii vechi, – niciodată nu vei găsi persoane cu care să-i înlocuiești. Prietenia e ca vinul, cu cât e mai în vârstă, cu atât e mai bun… Dintre toate medicamentele din casă, cel mai bun ce poate fi este un prieten de nădejde!ivs
O blană scumpă, – nu e bogăție. Un mobil shik, la fel este un fleac. Și o mașină, – asta-i Fericire? Gândesc invers doar cei proști. Tu ești Bogat, atunci când sunt sănătoși cei Dragi… Când sunt alături prieteni reali. Și nu bolesc copiii scumpi… Și se adună împreună cei din Familie, fericiți!
Femeia trebuie să fie iubită. Și s-o iubești așa, ca și celorlați bărbați să le fie extrem de dureros că ei nu sunt în stare să iubească la fel
Vârsta – este doar un număr: el nu definește mintea omului și concepțiile lui asupra vieții. Toate depind nu de anii trăiți, ci de circumstanțele retrăite în viață. – Și eu, am o vârstă, cea mai minunată!peste 50 noi Înainte, era imposibil, și în curând va fi prea târziu, iar acum – numai doar se poate!
Nu sunt rea,.. dacă nu mă supără nimeni… Sunt fidelă, dacă nu sunt trădată… Sunt fermecătoare, atunci când sunt fascinată… Sunt omenoasă, atunci când și ceilalți se comportă uman… În general, sunt un îngeraș, atunci când nu-mi treziți gândacii mei… )
Numai eu cunosc povestea mea. Numai eu pot să mă judec, critica și să mă aplaud.
Tot ce-mi doresc acum, sărbătorile de mai! Vreau să mă odihnesc… Să cad în iarba verde și să privesc la soare mult timp… Mult-mult, până mă cheamă cineva să mănânc grătarul…
Ei bine, ce să vă spun mai mult? Să fiți fericiți! Hristos a Înviat! Și să transmiteți perlele mai departe!.. (SV)
❤
https://fileviatasicarti.wordpress.com/2016/05/09/perle-inaripate-1/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu