sâmbătă, 14 februarie 2015

amanta-pentru-un-implant

https://fileviatasicarti.wordpress.com/2015/02/14/amanta-pentru-un-implant/

Odată, la o întrunire de elită, un participant a atins umărul unei femei, – astfel, el a dorit să discute ceva cu ea. Se înțelege că-i cerea o atenție… comunitate umbrelDoamna a rămas foarte surprinsă, şi tot odată confuză, pentru că de obicei, într-o societate politicoasă oamenii nu se grăbesc să se atingă reciproc… Mi-am dat seama imediat, că persoana respectivă e...



Și nu e vorba de credință, discriminare, dreptruri, mentalitate, – astfel e firea omului, pur și simplu, să fie mereu oportun cu ceea ce pare anormal în societate. În primul rând, omul se luptă cu interiorul lui, și uneori, nu rezistă dracului de sine, – și de ce ar trebui să fie draguț cu un handicap, dacă nu-i place?? Asta e Realitatea!ahaha amant
De ce, amantă?.. Pentru că, de obicei, în lumea noastră pământeană tema Amantei e mult mai interesantă și atractivă decât acea, cu dizabilitate. Dacă e așa, atunci… mă ofer amantă, în caz de îmi revine auzul perfect după intervenția dvs caritabilă, – nu și pentru a fi un potențial candidat la o funcție de stat! – Și de ce nu, io sunt încă frumoasă și sexy, oh!.. (mă apucă tik-ul la ochi, cer scuze!) Mai revin…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu