marți, 26 mai 2015

Tanya-daniel-lujanskaya-la-clubul-de-elita-impresii-din-viata-si-carti

https://fileviatasicarti.wordpress.com/2015/05/26/tanya-daniel-lujanskaya-la-clubul-de-elita-impresii-din-viata-si-carti/

Salut! – Sunt eu, Tanya Daniel Lujanskaya – o cunoscută necunoscută, rodul familiei mele, a societății în care am crescut, emoția prietenilor mei și oglinda celora care urmează să mă întâlnească.  Vino să ne cunoaștem! – Pe lângă obscurele și micile detalii despre: familie, prieteni, cărți, carieră, caritate, lucrări, călătorii, Vă voi confesa despre:SDC14092
• arborele cotit și arborele cu came care au făcut diferența la 4 ani;
• alunecările mele în nesiguranță, în aberant și în irațional care m-au facut să gândesc (13-15 ani);
• evadarea din câmpul misterului, încercările de raționalizare și încoronarea rațiunii la 16 ani – atunci când am ascuns „komsomolul” în cutia amentirilor;
• nomadismul care mi-a dezvoltat pasiuni și a eliminat hotarele geografice și barierele psihologice (22 ani);
• de ce continui să plâng alături de Nietzsche și încă o mai caut pe Zenobia lui Gellu Naum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu