miercuri, 8 aprilie 2020

Maica mea

Maica mea
Privește în geam                         

Zi și noapte
Trează…
Gânduri deapănă
În rând –
Ea la Domnul
Se roagă…                                                                                       


Toate gândurile bune –
Maica – ne -adresează,
Că salvând
De frământări
Cel de Sus –
Veghează…
Niciodată răsfățată,
Maica – a dus greul…
În medicină de un secol,
Experiența-i – Eu-l…
Uneori neînțeleasă,
Calmul l-a păstrat mereu,
Pentru a menține pacea
Și – a reușit în ani
Cu greu…
Firicel de-nțelepciune
Ne-a legat – într-o breaslă,
Ridicând o rugăciune
La unirea noastră.
Circa 60 ani – cu tata –
Au creat iubirea,
Cu așa icoană-n artă
A prins rădăcini –
Fericirea…
Cea duioasă,
Cea frumoasă,
Dulci urări ne spune
Ca-un profet
Cu rugăciune –
Nimic mai bun pe lume…
Aș dori cu multă slavă
S-o descriu pe mama,
Nod în gât cu lacrimi,
Nici maica nu mă lasă…
Realizez târziu –
Mămica e pe lume
Una…
Nimic nu lăsăm în urmă!
Vreau să fie sănătoasă!
Alături de noi.
De tata…
  • Doamne, ajută-n-toate!…
(De ziua nașterii Mămicăi mele – 8 aprilie 2020, SV)

Un comentariu: